Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

1. Obecná ustanovení

  1. Systém optimalizace eRozrys je navržen pro zadávání zakázek týkajících se dělení plošného materiálu a olepování hran. Je účinně využíván v oblasti truhlářské výroby k vytváření nářezových plánů, jejich optimalizaci, hrubým výpočtům spotřeby materiálu a odhadům cen.
  2. Systém řízení objednávky, informace o materiálech, jejich cen a parametrů, která je provedena optimalizací je vedena v systému společnosti Petr Všechovský - Dřevotyp. 
  3. Následující pokyny stanovují základní směrnice pro používání webového systému eRozrys.

 

2. Pravidla používání systému

  1. Optimalizační systém eRozrys může používat pouze registrovaný zákazník.
  2. Při registraci do systému eRozrys zákazník prohlašuje, že si přečetl tyto obchodní podmínky využívání webového optimalizačního systému eRozrys a přijímá je.
  3. Optimalizace je prováděna za předpokladu řádného vyplnění on-line formuláře, který je dostupný pod ikonou "objednat". K dosažení správného vyplnění formuláře mohou být využity informace poskytované v sekci "Nápověda". Tento krok končí stisknutím tlačítka "Uložit zakázku", což způsobí zaznamenání zakázky do databáze, dostupné pod ikonou "Moje objednávky". Klient je oprávněn následně využít funkci "Upravit" k provádění úprav na jednotlivých zakázkách a to do chvíle objednání.
  4. Pokud je zákazník přesvědčen, že zakázka je zcela specifikována, má možnost předat zakázku k optimalizaci prostřednictvím ikony "Poslat k optimalizaci".
  5. Optimalizace objednávky vždy generuje automatické potvrzení elektronickou cestou prostřednictvím e-mailu na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při registraci.
  6. Po dokončení optimalizace (kdy je stav zakázky označen jako "Optimalizováno") má zákazník opět možnost upravit zakázku použitím ikony "Upravit".
  7. Zákazník může provádět úpravy na optimalizovaných zakázkách až do fáze, kdy rozhodne potvrdit objednávku pomocí tlačítka "Objednat".
  8. Poté, co je optimalizovaná zakázka odeslána k výrobě (za pomocí ikony "Objednat"), bude její stav změněn na "Odeslaná výroba". Objednáním – odesláním do výroby potvrzuje uživatel správnost zadaných údajů v objednávce a nese plnou odpovědnost za všechny související skutečnosti.
  9. Po odeslání zakázky do výroby (kliknutím na ikonu „Objednat“) obdrží zákazník potvrzující e-mail, který může obsahovat také detaily objednávky jako přílohu. Do 24h od objednání v pracovní dny obdržíte e-mail s informací, že Vaši zakázce byl přidělen přibližný termín realizace, který naleznete po přihlášení v sekci moje zakázky.Standardní termín dokončení výroby je do 10 pracovních dnů. Pokud dojde k prodloužení dodacího termínu (například z důvodu nedostupnosti materiálu nebo jiných nepředvídatelných okolností), bude zodpovědný pracovník kontaktovat zákazníka buď e-mailem nebo telefonicky a informovat jej o novém navrhovaném termínu dodání. 

 

3. Ostatní ustanovení

  1. Zákazník nese plnou zodpovědnost za objednávky zadávané prostřednictvím svého účtu a zavazuje se k úhradě veškerých nákladů spojených s provedením těchto objednávek.
  2. Zákazník nese plnou odpovědnost za poskytnuté údaje, včetně vybraného materiálu, zvolených hran a jejich parametrů, rozměrů délky a šířky dílců, počtu kusů a určení směru (orientace) vzoru nebo otvoru.
  3. Registrovaní zákazníci mají neomezený přístup k optimalizačnímu systému. Optimalizační výsledky, které jsou generovány v internetovém systému eRozrys, mohou být realizovány pouze v nářezovém centru společnosti Nářezové Centrum s.r.o. nebo na pobočkách firmy Dřevotyp - Petr Všechovský a jsou majetkem firmy Dřevotyp - Petr Všechovský.
  4. Všechny informace zadané do systému a provedené optimalizace jsou systematicky zaznamenávány a jsou k dispozici k analýze pro administrátory systému eRozrys.
  5. V případě, že registrovaný uživatel si vytváří pouze optimalizace bez následných realizací, má administrátor systému právo zrušit přístup do systému nebo tuto optimalizaci zpoplatnit a to až do výše 500 Kč /optimalizace.
  6. Správce systému eRozrys si vyhrazuje právo odmítnout zpracování a výrobu zakázky bez nutnosti uvádění důvodu.
  7. Všechny doprovodné služby, jako je stohování, určení palet, balení, dopravy aj. mohou být dodavatelem po předchozím upozornění změněny.
  8. Odběratel je povinen dokončenou zakázku vyzvednout do 7 pracovních dní. Poté je účtován poplatek 100kč/den
  9. Zbytky materiálu je odběratel povinen si vyzvednout do 7 pracovních dní. Poté budou ekologicky zlikvidovány.
  10. Zakázka je balena na vratné nezálohované palety o rozměrech 1200x800.
  11. Balné je počítáno na rozměr palety 1200x800. Při přesahu palety účtujeme balné 2

 

4. Platební podmínky​​

  1. Platba bude prováděna v režimu nastavených parametrů odběratele / dodavatel, tedy společností Dřevotyp - Petr Všechovský pokud není dohodnuto jinak.
  2. Ceny vygenerované systémem e-Rozrys je cenou obsahující DPH a jsou orientační. Ceny za materiál se řídí dle nastavených ceníků na e-shopu Dřevotypu eshop.drevotyp.cz.
  3. Ceny vytvořené optimalizačním systémem jsou cenami za standardní zpracování plošných materiálů nabízených v systému. Standardním zpracováním je myšleno – rovný řez, olepování ABS hranami, celoplošné zdvojení materiálu. Ceny za jakékoli další výrobní operace se naceňují individuálně pracovníkem dodavatele služby.
  4. Dodavatel si vyhrazuje právo upravit cenu vytvořenou systémem eRozrys, tato cena však musí být před realizací zakázky dohodnuta.
  5. Dle platného občanského zákoníku uplatňuje dodavatel výhradu vlastnického práva. Zboží je výlučným vlastnictvím dodavatele až do úplného zaplacení kupní ceny. Nebezpečí škody přechází na odběratele již převzetím zboží. 
  6. V případě prodlení odběratele s placením jakékoliv peněžité částky podle této smlouvy může dodavatel požadovat úrok z prodlení ve výši 0,05 % za každý i jen započatý den prodlení.
  7. V případě prodlení odběratele s úhradou kupní ceny je dodavatel oprávněn požadovat po odběrateli krom úroku z prodlení (viz odst. 1 tohoto článku) také úhradu smluvní pokuty ve výši 0,1% denně z dlužné částky za každý den prodlení. Odběratel se zavazuje takovou smluvní pokutu uhradit.

 

5. Obal zboží a nakládání s ním

  1. Odběratel je jako vlastník obalu povinen s obalem zacházet jako s odpadem v souladu s platnými obecně závaznými předpisy.
  1.  Proklady a palety je odběratel povinen vrátit do 30 dnů od převzetí zakázky. Při jejich nevrácení je účtován poplatek 400 kč bez DPH/kus

6. Reklamace

  1. Zákazník (objednatel) je povinen si zakázku zkontrolovat při převzetí. Po převzetí zpracovaného materiálu zákazníkem (objednatelem) již dodavatel (zpracovatel) nenese žádnou zodpovědnost za jakákoli mechanická poškození (škrábance, odštípnuté lamino, počet dodaných kusů atd.).
  2. Odběratel je povinen zajistit prohlídku zboží při jeho převzetí od dodavatele.
  3. Má-li při převzetí zboží vady podstatné, zejména vady počtu kusů, barvy, kvality zpracování nebo jiná poškození například škrábance nebo oštípané kraje, je odběratel povinen okamžitě po jejich zjištění v den převzetí odeslat dodavateli písemnost, ve které oznámí dodavateli vady; součástí tohoto oznámení je: 
    1. přesná identifikaci dodávaného zboží s uvedením čísla objednávky (tj. číslo vygenerované po odeslání zakázky – naleznete jej v sekci moje zakázky), případně v e-mailu nebo na štítku dílce.
    2. popis a rozsah vady;
    3. fotodokumentace, z níž je zřejmá povaha a rozsah vad, je-li pořízení fotodokumentace možné s ohledem na povahu vady;
    4. uvede volbu svého nároku z odpovědnosti za vady pro případ, že bude reklamace oprávněná.
  4. Nemá-li oznámení vad náležitosti podle odst. 2, nejedná se o účinné oznámení vady.
  5. Své stanovisko k reklamaci je povinen dodavatel oznámit do 10 pracovních dnů od doručení oznámení podle odst. 2.
  6. V případě oprávněné reklamace má dodavatel na vyřízení reklamace 30 kalendářních dní.
  7. Kvalita materiálů odpovídá vždy platným normám udávaný výrobcem a jejich reklamace se tudíž řídí náležitostmi pro podání reklamace podle odst. 2
  8. Odpovědnost za vady uvedené v tomto článku nevzniká, jestliže byly způsobeny po přechodu nebezpečí škody na zboží vnějšími událostmi, které nelze přičítat dodavateli, rovněž se nevztahuje na případy, kdy dojde ke vzniku vady nesprávnou manipulací, či skladováním zboží odběratelem v rozporu s návodem k obsluze nebo všeobecně známými znalostmi, nebo jinými podmínkami stanovenými výrobcem, které odběratel nemohl neznat jako je například vliv povětrnostních podmínek nebo křehkost materiálu.
  9. Odběratel si je vědom faktu, že hraněný materiál nesmí být 48 hodin od vyhotovení (den obdržení e-mailu o vyhotovení zakázky) vystaven teplotě přesahující 25 stupňů celsia a přímému slunečnímu záření a v případě poškození zakázky nenese dodavatel za vzniklé vady zodpovědnost.

7. Nároky z vad

  1. Dodavatel nenese zodpovědnost za vzniklé vícenáklady spojené s reklamací jako je např. přeprava, zpoždění realizace aj.
  2. Dodavatel nepředpokládá, že odběrateli může vzniknout škoda vyšší, než je hodnota dodávaného zboží.
  3. Má-li zboží vady podle čl. 11, má odběratel tyto nároky z vad: 
  4. výměnu vadného dílu za nový,
  5. dodání chybějícího zboží,
  6. opravu vady zboží,
  7. slevu do výše ceny poškozeného nebo vadného dílu, nejvýše však do 5% celkové ceny dodávaného zboží bez DPH

8. Změna obchodních podmínek

  1. Každá ze stran je oprávněna v přiměřeném rozsahu jednostranně navrhnout změnu obchodních podmínek. Nepřihlíží se ke změnám vyvolaným takovou změnou okolností, kterou již při uzavření smlouvy strana odkazující na obchodní podmínky musela předpokládat, ani ke změnám vyvolaným změnou jejích osobních nebo majetkových poměrů.
  2. Změna obchodních podmínek musí být druhé straně oznámena písemně. 

9. Závaznost obchodních podmínek

  1. Dodavatel prohlašuje, že smlouvy uzavírá pouze na základě těchto dodacích podmínek. 
  2. Zákazník podpisem smlouvy potvrzuje, že se v plném rozsahu seznámil s dodacími podmínkami a souhlasí s nimi.
  3. Je-li některé ustanovení dodacích podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky dodacích podmínek vyžadují písemnou formu. 

 

 

10. Odstoupení od smlouvy

  1. Spotřebitel po odeslání zakázky do výroby neboli objednáním má právo na odstoupení od smlouvy do 48h od obdržení e-mailu s přibližným termínem realizace. Odstoupení od smlouvy musí proběhnout písemně
  2. Pokud se spotřebitel do 48h od obdržení e-mailu neozve, tak s přibližným termínem realizace souhlasí a již nemá právo na odstoupení od smlouvy.
  3. Dodavatel má právo bez udání důvod kdykoliv do smlouvy odstoupit, musí však písemně informovat spotřebitele.

11. Ochrana osobních údajů

  1. Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka vymazat z naší databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží.